Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

Buli, rendőrök, bünti

MrSwinger 2009.10.20. 03:45

      Megtaláltam egy régi bejegyzést, amit olyan három hete írtam. Azóta sok minden történt, és még több minden változott.  De itt van. Valahová a NagyÉ, KicsiÉ-s poszt köré kell időzíteni.

      Ma este kicsit kemény estém volt. Az egyik része az, hogy visszajött Sarki, aki a legjobb fiú barátom,  Babus, az ő exbarátnője.  Kimentünk együtt piálni, haverokkal, aztán a haverokat otthagytuk, és hárman lementünk a jazzbe. Azért mentünk le, mert tudtam, hogy ott ma senki sincs, és hárman lehetünk, és milyen fasza lesz. Lent,  tök véletlenül vettem 4.5 deci vodkát, és vagy hat jeges teát.  Mindig ezt iszom a közeli emberekkel, és mindig egy nagy pohárba kérem, és sok szívószálat, mert akkor együtt kell igyuk, és ettől közel érzem magam hozzájuk. Ebből tudhatod, hogyha egy pohárból iszunk, akkor valamennyit számítasz. Ja, a jazz előtti kocsmában NagyÉ is ott volt, és valamiért nem volt barátságos. Szerintem azért mert utoljára mikor nálam, volt, nem dugtam vele, mert untam. Reggel elviharzott, de álmosan nem láttam rajta a sértődést. Babus azt mondta, hogy azért haragszik ránk, mert egy Csabának írt smsben a tegnap lehülyepicsázta véletlenül. Vagy akarattal, nem értem a nőket. Mindegy ma még sok minden történt.

   Szóval lent a Jazzben én megvettem a sok piát, megittuk, és nagyon berúgtunk, mind a hárman. Aztán Babus elkezdte, hogy nem tud a barátom lenni mert túl jóban vagyok Sarkkal. Én mondtam, hogy ez az ő baja, és nincs mit tenni, mindkettőjükkel jóban vagyok. Aztán annyira bebasztunk, hogy megegyeztünk, hogy hazajövünk hozzám, és itt még iszunk. Persze a taxiban hazafele megegyeztünk Sarkkal, hogy milyen vicces lenne, ha pia-vevés közben alul majdnem meztelenek lennénk. Erre mindketten boxerre vetkőztünk a taxiban Babus mellett, és úgy vettük a piát. Kicsit nézett az eladó lány, de nem volt durva. Ami durva volt, hogy lefele ott ült egy pár csaj egy Daewoo Matizban, és néztek. Erre én odamentem, és benyitottam hozzájuk. Sajnos az ellenkező nyelvet beszélték, hanem hazamentem volna velük.

  Miután megvettük a piát, hazajöttünk, ittunk, és bebaszva azt mondtuk Babussal Sarknak, hogy tetszünk egymásnak, és hogy járnánk is, ha a másik azt akarná. Ami a durva, hogy eközben táncoltunk, és csókolóztunk. És senki sem hiszi a másikról, hogy járna a másikkal. Bár én azt hiszem hogy igen. Mindegy, úgysem lennék hűséges, és ő sem. Amolyan laza járás lenne, amikor valakik szerelmesek kicsit, és  boldogak egymással. Nekem tetszene, főleg mert Babust isteni nőnek tartom. Ez a buli addig tartott, míg meg nem érkezett a tehen (csaj lakótárs) és nem kezdett velünk inni. Akkor abbahagytuk a lájtos bulit, és elkezdtünk komoly, hangos Nightwishre bulizni. Aztán beállítottak a rendőrök. Mindenki kivitte a személyiét, én is, csak én elkezdtem kötekedni velük, hogy hogy néz már ki az, hogy a szomszédban a cigóknak nincs ablakuk, gázuk, vagy vizük, és hogy jönnek ők ahhoz, hogy ránk, civilizált emberekre kihívják a zsarukat egy apró buliért. Hozzátettem, hogy csövesek. A zsaruk erre azt hitték őket csöveseztem le (nagyon be voltam baszva), és elkezdetek engem egyedül büntetni. Én szartam rájuk, visszajöttem a szobámba, és csókolóztam Babussal, mert végre ketten maradtunk. Aztán kimentem, hogy a faszkalapok visszaadják a személyimet, de nem akarták. A tehen lement velük a rendőrautóba, addig mi ketten Sarkkal a szomszédokat terrorizáltuk hogy holnap kikapnak, és különben is a rendőr haverjaink azt mondták, hogy ők ki lesznek lakoltatva. Az a gond, hogy eddig Babus holt részegen a Tehen pasiját fűzte, aki sötétben jó tag. Ezt Sarki kintről észrevette, és lelépett. Erre én bejöttem, Babus meg otthagyta a tagot, és bejött a szobámba. De mire elért az ágyamig, egy szál tanga volt rajta és melltartó. Csókolóztunk. És simult. És kurva szexi volt. Abban a lányban részegen több szenvedély van, mint az összes nőben a földön. Persze erre én is levetkőztem, nem arra várva, hogy dugni fogunk, csak hogy végre érezzem magam mellett meztelenül. Ekkor felhívott Sark, hogy itt egy közeli kocsmában, és ha nem megyek oda inni, visszajön, és mindkettőnket kinyír, mert tudja hogy dugás lesz. Ezt hallva Babus azt mondta nekem, hogy a tehen hajas pasiját akarja, és hívjam át neki. Kicsit meglepődtem, de én felfogom, ha valakinek, főleg Babusnak nem én kellek, úgyhogy átmentem, kiszedtem a tagot a csaj mellől, és áthívtam. Persze mire visszajöttünk Babus felöltözött, szerencsére, mert a tehen is átjött. Legalább a tag nem kellett magyarázkodjon. A tehen elmondta, hogy én személyesen 800 eurós büntit kaptam bár erre magasról szarok. Aztán látva azt a sok embert a szobában, Babussal úgy döntöttünk, főleg az én javaslatomra, hogy megyünk Sarki után (aki mellesleg minden 5 percben hívott). Útközben pár kapualjban megbeszéltük, hogy járnánk, és csókolóztunk is kurva jókat. Bár láttam, hogy ő ezt csak részegen gondolja így. Nem igazán zavart, mert én is.: )

  Valahogy megtaláltuk Sarkit. Úgy nézett ki, hogy hazakísérjük mindketten Babust, de Babus azt akarta hogy Sarki nála aludjon, mert dughatnékja volt.  De Sarki mondta, hogy ezek után nem igazán szeretné az ex-szexet. Mondtam neki, hogy exxel dugni mindig jó, és sikeresen meggyőztem, hogy hazamenjen vele. Nekem hívtunk egy taxit, és haza akartam jönni, de a taxis unta, hogy nehezen válunk el, ezért majdnem otthagyott. Pedig nekem már mehetnékem volt. Kaptam Babustól egy olyan puszit, hogyha józan lett volna, akkor azt hinném tetszem is neki.

Jó kis kalandos este volt. Utálom a zsarukat!

Take Care

Címkék: sex alkohol buli party férfiak szerelem nők night man stand one kapcsolatok swinger bohém ladies

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr781462329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása