Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

Elsőő

MrSwinger 2009.10.08. 04:22

 Szépjónapot.

 

Ez a blog azért jött létre, hogy ne érezzem teljesen fölöslegesnek és semmirevalónak az életmódomat. Azt, hogy minden éjszaka bulikban lógok, legtöbbször csajozok is, ezek mellett szerelmes vagyok, és úgy érzem, hogy nem igazán csinálok semmit, a partikon kívül. Itt legalább leírom, hogy milyen érzés egy igazi swingernek lenni, mi a jó benne és mi a rossz. Azért írom le, mert úgy érzem, hogy potyára dugok meg egy csomó nőt, és lassan már semmi sem boldogít.

Rólam annyit kell tudni, hogy húsz és harminc között vagyok pont fél úton, de borotválkozás után sokan 19-nek néznek. Nem érzem magam túlságosan jó tagnak, a jótagság klasszikus értelmében. Inkább csak van egy kis  sármom. És kurvára beképzelt  vagyok, bár én ezt egészséges önbizalomnak nevezem. Egész művelt gyerek vagyok, nagyon sok könyvet olvastam, és erre büszke is vagyok, főleg a mai világban. Velem mindenről lehet beszélni, kivéve a női-ruhavásárlást és a sminket. Ja és a „celeb”-pletykákat, bár erről sosem kell beszéljek, mert aki ilyesmiről beszél, az már túl alacsony szinten van, hogy szóba álljak vele.

A megélhetésem viszonylag bíztosított, bár kicsit instabil. Van egy cégem, és köszönöm jól elvagyok, elfogadhatóan keresek, bár nagyon sokat költök. A három főbb kiadásom, a bulik, a benzin, és a nők. Ilyen sorrendben. Másra nem igazán költök. Kicsit gyíkság pl., hogy a telefonszámlámat a szüleim fizetik, de azt azért mert én lusta vagyok hozzá. A lakbéremet is részletekben fizetem, mert mindig annyit adok oda, amennyi nálam van, mert a bankig is lusta vagyok elmenni. Van két BMW-m, egyik sem új, de legalább erősek, benzinesek, nagyon szépek, és kurva gyorsak, amolyan csajnedvesítő autók. Volt három is, csak ugye a válság jött, autó ment.  Mondjuk jobban belegondolva meg sem kellett volna vegyem, de épp megtetszett, és pont úgy volt pénzem. Hatalmas autóbuzi vagyok, és annál is nagyobb BMW rajongó. 19 évesen egy lopott BMW-t vettem, annyira kellett. Volt is bajom belőle, bár azt most unom leírni. Majd máskor. A legtöbb csajom csak akkor jön rá, hogy milyen jó fogás vagyok, mikor reggel felajánlom, hogy hazaviszem őket, és észreveszik, hogy a ház előtt parkoló BMW az enyém. Bulikban majdnem sosem mondom, hogy mim van, vagy mim nincs, mert nem látszik rajtam, különben is mindenki azt hiszi hogy max 22 vagyok, és 22 évesen az ember még csöves.

Ennyit  rólam, most egy kicsit a lányos életemről, mert végül is arról fog szólni ez a blog. Mindig is hősszerelmes voltam, és mindig első látásra. 18 éves koromtól mindig volt barátnőm, bár ez sosem akadályozott a csajozásban. Mindig kell egy lány, aki érdekeljen, akibe kicsit szerelmes legyek, és akivel törődjek. Van amikor ilyen több is van. Most például.

Szóval első eves gimnazista koromtól szerelmes voltam egy lányba, egészen másodvéves egyetemista koromig. Sosem jártunk, csók is csak ritkán volt. Sosem ugyanakkor akartuk egymást. Ha láttam rajta, hogy komolyan gondol valamit, én megijedtem, és gyorsan felszedtem valakit. Pedig ő teljesen az esetem volt, kiköpött Alizeé. Az Alizeé fontos jelző, csak Alizeé-szerű csajokba leszek szerelmes, nagyon kevés kivétellel.  Ezzel a lánnyal sosem ment, de sosem bántam. Ha akkor lekomolyodok, akkor eddig már gyerekeim is lennének, és lőttek a buliknak. Így Ő a “The one that got away”. Egészen másodéves koromig húztuk, mondjuk nekem közben becsúszott Enikő, neki meg egy komoly kapcsolat. De részemről azért ez a szerelem tartott egészen Timiig. Timi  egy a kevés közül, akit nevén nevezek, főleg azért, mert vele minden szándékom majdnem tisztességes. Timi volt a barátnőm egészen 2008-2009 szilveszterig. Szilveszterkor szakítottunk. Most 9 hónapja. Nem igazán gond, mert én akartam szakítani. Azért akartam, mert meg akarta kéretni a kezét, én meg akármekkora segg is vagyok, nem csalnám meg a jegyesemet, úgyhogy muszáj volt szakítani. Neki erről azért más a véleménye, de szerintem ez majd kiderül a bejegyzések során. Igaz ami igaz, ő mondta hogy szakítsunk, de szilveszter elmúltával két hónapig minden nap békülni akart. Én viszont nem. Mert sem volt már semmi jó a kapcsolatunkban a szexen kívül. Most, hogy lefeküdtem tizenvalahány lánnyal utána, rájöttem, hogy csak Timit nem untam sose dugni. Reggeltől estig dugtam volna, és ha most itt lenne mellettem, most is dugnám. Isteni volt az a lány. Lehet azért, mert én tanítottam, és ő volt az egyetlen, akinek elvettem a szüzességét. Más lány is akadt, aki szűz volt, de amikor hazajött valaki velem, és mondta, hogy szűz, akkor én mondtam, hogy inkább aludjunk, mert ezt én nem érdemlem meg. Most is ezt teszem, bár egyre ritkábban akadok össze szűz lányokkal. Szerencsére. Azért nem érzem méltónak magam, mert nem fogok járni velük, mert senkivel sem járok. Ha véletlenül járok, akkor nem vagyok hűséges. Nem vagyok túl tisztességes társ. Gondolom ezért, és mert valamiért sosem szeretnek engem az eseteim, életemben eddig két igazi barátnőm volt.

Az első Enikő volt, akit tizenkettedikben ismertem meg, és miatta hanyagoltam a “The one that got away”-t, mert beleszerettem. Érdekes módon ő az első és eddig egyetlen szőke és kékszemű lány az életemben. A másik Babus. Babusról még sok bejegyzés less, mert mostanában állandóan vele lógok. Mások azt mondják szerelmes belém, szerintem csak szereti a világomat.

Enikővel kb. egy zűrös évet jártunk?, de nagyon szép volt. Sok jó emlék. Szerettem na. Valamikor három évvel ezelőtt még találkoztunk egyszer a Félszigeten, és két szép napot töltöttünk együtt, bár én akkor Timivel voltam ott. De olyan jó volt egy szép exxel csókolózni.

Enikő után Timi jött akivel öt évet sikerült járni. Volt jó is, rossz is, de főleg jó. Minél távolabb kerül a szakításunk, annál szebbek az élmények.  Róla sosem írok ide rosszat, legalábbis megpróbálom. Ő csak jót érdemel. Azt hiszem ő az egyetlen lány, aki eddig engem jóban és rosszban egyaránt szeretett, és szeret. Szeret, mert bárhogy is tagadja, szeret, és lehet, hogy ha ez megszűnne, akkor nekem nagyon szar lenne. Én is szeretem kicsit, ezért még aktuális. Bár neki pasija van, aki rendes is, és minden szempontból jobb nálam, kivéve IQ szinten. De melyik lány nézi ezt? De rendesebb, mint én, több pénze van, és jobban szereti Timit, mint én. Bár az első években mintha én is ennyire szerettem volna. Ja és Timi szerint  jobb vele a szex, bár ezt nem hiszem. Szerintem ezt azért mondja, hogy idegesítsen, bár ez nem igazán sikerül. Főleg mert látom rajta, hogyha kicsit is rendesebb lennék, akkor visszajönne hozzám. De a fasz akar rendes lenni. Én így jól vagyok.

A Timi-szakítás után megismertem egy igazán édi lányt, akire pont szükségem volt. Ő Amie. Sosem jártunk, mert mondtam neki, hogy ne hagyja el a pasiját miattam. Végül mégis elhagyta. Én meg elhagytam őt Emeséért, aki a harmadik barátnőm lehetett volna, mert csupa Alizeé. De neki nem kellettem, úgyhogy nem lett harmadik barátnőm. Azért most is jól megvagyunk, és barátként találkozgatunk is. Mondjuk Amievel is. Timivel is.

A másik fontosabb lány Babus. Babus a gyerekkori legjobb barátom barátnője. Volt. Vagy még mindig az. Sosem tudom, mert ők sem tudják. Babus mindig szerelmes Sarkiba, miután szakítanak. Amikor járnak akkor nem. Babus különben olyan mint én. Bulis, laza, pasizós, és játszik a fiúkkal. És annyira egy nőiesen jó nő, hogy azt le sem lehet írni.  A lényeg, hogy Babusról páran azt gondolják, hogy szerelmes belém. Rólam meg azt, hogy én őt csak úgy tartom, közben viszont ő is tetszik nekem. Nagyon. Mindig egyre jobban. Mióta a múlt héten (kicsit miattam) megint szakítottak Sarkival, egyre többet lógunk együtt, és egyre többet csókolózunk. Szeretek vele csókolózni. Timi után ő az első lány, akivel tánc közben merevedésem lett. Ahogy most nézem, róla is elég sok szó lesz ebben a naplóban. Babussal már régebben is csókolóztunk elég sokat, amikor én még Timivel jártam, ők meg Sarkival boldogak voltak. Mindig volt egy kis „sexual tension” köztünk. Tudom, hogy nem illik a más nőjével foglalkozni, főleg a barátodéval, de én rossz vagyok. A lelkiismeretem egy évben egyszer jön elő. Szóval most van Babus, akivel barátoknak nevezzük egymást, és sokat vagyunk együtt, és közben azért csókolózunk is. Meg tapizzuk is egymást, vagyis inkább én őt. Pedig neki újabban van egy új pasija, Csa. Csa viszonylag a barátom, de nagyon féltékeny rám. Mondjuk oka is van rá. Babus viszont kicsit féltékeny a nőimre, amit én nagyon édinek tartok. Bár mindig elmondom neki az estéimet. Sőt, neki mindent elmondok. Azt hiszem ő ismeri a legjobban a kalandjaimat a női nem igazán szexi képviselői közül.  A nyáron sms-ben  végigdrukkolta az első Emesés kiruccanásomat.

ÉÉÉsss itt jön képbe Emese. Mint már mondtam, Emese tiszta Alizeé. Beleszerettem első látásra. Egész szép nyarat töltöttünk együtt, igazi csók nélkül. Én úgy éreztem, hogy őt akár feleségül is venném. Annyira tökéletes, hogy arra nincsenek szavak. Eleinte még azt is éreztem, hogy akár hűséges  lennék hozzá. Sőt a csajaim nagy részét le is ráztam, amikor azt hittem, hogy én is kellek neki. Aztán kiderült hogy nem kellek, és egész jó barátok lettünk. Csak ez a barátság olyan, hogy őt is minden pillanatban megcsókolnám, akárcsak Babust. És érdekes módon Emesét pont egy Babussal játszott játékból ismertem meg. Babussal mindig fogadunk mindenfélében, de főleg hódítanivaló lányokban és fiúkban. Emese sokáig azt gondolta, hogy ő egy fogadás, pedig sosem volt az, csak éppen egy Babussal folytatott játék eredményeként mentem oda hozzá egy buliban. A játék úgy volt, hogy ahány idegen lánnyal csókolózom 5 perc beszélgetés után, annyi deci vodkát kapok. Ő lett volna a negyedik, de mikor megláttam az arcát közelről, minden szavam elment. „S én csüggtem ajkán... szótlanúl...
Mint a gyümölcs a fán.” Itt lesz szó róla még soxor, mert ő is része lett az életemnek, és egész fontos része. Őt akár feleségül is venném  pár év múlva, mikor elvált valamelyik gyíktól, akihez hozzá fog menni hamarosan. Mert a csajok húsz és harminc között félúton házasodni akarnak. Nem értem ezt a kényszert náluk, ilyenkor a legszebbek, és a legnőiesebbek. Azt hiszem Ő az egyetlen lány a közelemben, akinek nem kellek, és ez olyan fura. Pedig pont Ő kéne nekem. Bár kicsit örvendek is annak, hogy nem kellek neki, mert így senkihez sem kell hűséges  legyek, és nem kell abbahagyjam a bachelor életmódomat, amit különben azért élek, mert tudom, hogy egyszer komoly és hűséges kell legyek, és akkor majd nem akarom bánni, hogy valamit is kihagytam.

Eddig tartottak a lányok akik fontosak. Szeretőm most éppen kettő van, és érdekes módon mindkettőt É-nek hívják, ezért én KicsiÉ-nek, és NagyÉ-nek nevezem őket. KicsiÉ éppen 18. Vagy ezt mondja, én meg nem forszírozom az igazságot. Őt minden haverom megdugná, mert nagyon jó nő. A mellei nagyok, ami nekem fontos, de az istennek sem puhák. Olyan mintha szilikon lenne. És úgy állnak, mintha mindig push-up melltartó lenne rajta, és szex közben nem ugrálnak. A legtöbb férfi ilyenre vágyik, én unom. Nekem egy mell legyen mell. Legyen puha és lógjon is kicsit. És ugráljon, az istenit neki! Mindegy, az a lényeg, hogy egy igazi feszes fiatal lány, aki ráadásul nagyon jó az ágyban, és mindig visszajár hozzám. Én meg annyira leszarom, hogy a múltkor jött dugni (nem hívtam) éppen nem voltam otthon, és mondtam hogy foglalja le magát a laptopommal, és jövök. Aztán 2 óra múlva megérkeztem, letusoltam és megdugtamJ Olyan is volt, hogy szólt, hogy másnap jön 13:00-ra, én meg pont NagyÉ-vel voltam, és be volt zárva a szobám, mert dugtam és nem engedtem be. Mindegy, szép lány, biztos szívat ő is másokat.

NagyÉ, ő másféle. Ő olyan mint egy görög szexistennő. 22, majdnem 1.80 magas és szép, és van benne valami. Szeretem az illatát, és szeretek vele aludni. És szeretem a punciját is, mert annyira nedves tud lenni, mint Timi annak idején. Kicsit Timit látom benne, ezért nem ráztam még le. És azért, mert ő egy önálló lány. Szerintem a nők egyik legvonzóbb tulajdonsága az önállóság. Mikor látod azt egy lányon, hogy nem kellesz neki, nem akar járni veled, csak szeret nálad aludni, dugni és kész. NagyÉ-nek még a telefonszámát sem tudom. Csak összefutunk bulikban és ha én nem szedek fel senkit, akkor ő jön velem haza.  Mondjuk sosem kérem el a lányok számát, és az enyémet sem adom meg soha. Amikor kérdezik a számom, vagy a messenger azonosítómat, mindig valamelyik haverét adom meg, akik gyengék a csajozáshoz. Hátha összejön nekik valami. Szoktak vicces helyzetek kialakulni ebből. Nekem azért nem kell telefonszám, mert a világban majdnem mindenkit unok, és mindenkivel unok találkozni. Nagyon kevés kivétel van. Az egyik Éva és Csilla, akik nagyon jó barátnőim, semmi nincs köztünk, csak szeretünk együtt lógni. Vigyáznak rám, és ezért szeretem őket. És van Kinga, a keresztlányom anyja, akivel 3 évig laktam egy lakásban egyetem közben, és őt is nagyon szeretem, de nem mint lányt. Mint KingátJ Róluk is lesz szó részletesen, hiszen a legjobb barátaim. Sarki még nagyon jó barátom, ő fiú, csak mostanában kicsit depis volt a sulija miatt. De kezdünk helyrejönni. Más fiú barátaim is vannak, de őket unom, mert mindig csak szexen jár az eszük, és tisztességtelenül beszélnek a lányokról. És mert irigyelnek engem, és mindig kérdik, kit dugtál meg, vagy hogy „Azt a csajt megdugtad már?”. Ez akkora hatalmas balfaszság. Az igaz, hogy nekem a nők legtöbbje játék, de nem az a dugás a nyeremény, hanem a hajsza. Én fűzni sokkal jobban szeretem őket, mint dugni. Ezt senki sem érti meg. A dugás amolyan bónusz, bár nem írnék ide ha nem szeretnék annyira dugniJ Naszóval a barátaim mellett van még Babus, Timi, és Emese, akik barátaim, és velük is mindig szívesen találkozom, de ők az a kategória akikre, mint lányokra nézek. Lányokra, mint akik kellenek, vagy kellenének, nehéz ezt elmagyarázni. Mindegyikükbe kicsit szerelmes vagyok, bár most még Emesébe jobban.

 Ez az életem. Erről fogok itt írni, mert ez a naplóm. Kisebb nagyobb kihagyásokkal, mikor hogy van időm, mert kalandok mindig vannak.

 

*Ezt a bejegyzést, több mint két hete írtam, amikor felvetődött bennem a blogolás gondolata. Azóta nagyon sok minden történt, ebből már le is írtam az egyharmadát. De nem bírom utolérni magam. Szeretném, ha nem a két héttel ezelőtti nőkről kellene írjak, hanem mondjuk a tegnapiról. Azóta úgy néz ki kicserélődik az egyik lakótársam NagyÉ-re, ami egy érdekes történet, kaptam egy oltári büntetést házibuli miatt, megdugtam valakinek a feleségét, és ami a legnagyobb újdonság: Azt hiszem Babus lassan átveszi az Emese helyét, Emese mintha kerülne engem. Mondjuk oka is van rá. Ja és Timivel is találkoztam párszor. Szép az élet, amíg nem megyek csődbe.

Take Care

Címkék: sex alkohol buli party férfiak szerelem nők night man stand one kapcsolatok swinger bohém ladies

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr381435665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása