Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

KicsiÉ és NagyÉ

MrSwinger 2009.10.09. 03:06

         A másik poszt végén is írtam, hogy utolérni próbálom magam. Főleg, mert mindjárt elfelejtek mindent, ami az utóbbi hetekben történt velem, mert túl sok az új kaland mindig. Részben ezért, és mert pihenésre van szükségem, hazajöttem pár napra a szülővárosomba pihenni. Ilyent minden két-három hétben beiktatok, mert szükségem van egy kis alkohol és szex elvonásra, és mert általában három hét intenzív éjszakázás után látszik az arcomon a fáradtság. Én meg szeretek jól kinézni, úgyhogy ilyenkor mindig beiktatok egy pár napos hazajövést, és szülőkkel időtöltést. Nekik is szükségük van rám, mert itthon én vagyok az ezermester, és a rendszergazda. A rendszergazdaság a fontosabb, mert mindkét ősöm, de főleg apum nagy számítógép mániás.  És mindig sikerül valamit elrontson, amit én kell rendbetegyek. Úgyhogy most itthonról próbálom bepótolni a lemaradást. Bár kicsit nehéz, mert itthon is meg vagyok áldva barátokkal, főleg a gyerekkori barátokkal, akik nem származtak el, és velük is találkoznom kell. És itthon van Kinga és a világ legszebb kislánya, a keresztlányom. A Kinga munkahelyére majdnem minden nap beugrom, mikor itthon vagyok, cigizünk és pletykálunk. Jól telnek a délelőttök. Ma is voltam nála. Tegnap este pedig Éva szomorú volt, és ki akart menni borozni. Én lusta voltam, úgyhogy végül feljött hozzám, és itt boroztunk a teraszon. Közben meg bekapcsoltuk a webcamemet, hogy Babus irigyeljen minket. Ettől függetlenül itthon van időm írni, úgyhogy ugrom is bele.

Úgy gondoltam, szentelek egy posztot kicsiÉ-nek és nagyÉ-nek, mert ők is megérdemlik. Ehhez tudni kell, hogy hol, és hogy lakom a cityben. Az egyik barátom, Zoli háromszobás lakásában lakom, az enyém a legnagyobb szoba. Semmi különös, sőt kicsit lepattant is, de legalább ház, és van táncparkettem a szoba közepén. Ekkora szobám úgysem lehetne egy tömbházban. A másik szobában Zoli lakik, jól egyezünk, mert ő is olyan életet él, mint én. Van, hogy megosztjuk a lányokat. Mindenkit bemutatok neki, akit hazaviszek, aztán a többit megoldja ő. A harmadik szobában viszont egy lány lakik, aki őszintén szólva kissé molett, és nem igazán szeretjük a tisztálkodási órarendjét, ami igencsak ritka. Pár hete, épp kikísértem egy lányt, és visszafeküdtem volna pihenni, erre bejött a szobámba, és bebújt a takaróm alá. Fél óra alatt sikerült elmagyaráznom neki, hogy kurvának kurva vagyok, de őt nem fogom megdugni, mert lakótársam. Mondjuk ez csak kifogás, azért nem dugom meg, mert tehen a beceneve. Ezután mindig hisztizni kezdett amikor hangosan hallgattam a zenét éjjel. Ezért, a tisztálkodási szokásai miatt, és mert nem mosogat és takarít még a saját szobájában sem, úgy döntöttünk Zolival, hogy lecseréljük. Nem kellett sokáig keresni a pótlást, valamelyik este, találkoztam nagyÉ-vel, és meséltem mi a helyzet, ő meg semmi gondolkodás nélkül kérdezte, hogy mikor költözhet be. Már volt szó a nagyÉ-s kapcsolatomról, de csak futólag. Van vele is jó sztori bőven. Őt is a jazzben ismertem meg, egy vasárnap este. Csak mi voltunk ott Csabával, és ittunk. Csaba valamennyire ismerte őket, úgyhogy leültünk az asztalukhoz. Végül Csaba seggre itta magát, és hazament, én pedig megláttam nagyÉ-ben a potenciált. Olyan óra múlva már ballagtunk is hazafele ketten. Az éjszakából (mivel rég történt) csak arra emlékszem, hogy tetszett nagyon az ágyban, főleg, mert már egy puszitól nagyon nedves lett. Ja és másnap még a combom is nagyon össze volt karmolva, nemcsak a hátam. Szóval jó volt na. És reggel is jó volt. De a legviccesebb az volt, mikor hazainduláskor fel akarta venni a melltartóját, és nem sikerült bekapcsolnia. Akkor jutott eszembe, hogy éjjel letéptem róla. Ez volt az ismerkedésünk.

Teltek múltak a bulik, aztán egy este találkoztam vele a jazzben. Ő bemutatta a nővérét, aki nálam magasabb, pedig én sem vagyok kicsi. Bejött a csaj, mert félhomályban kiköpött Uma Thurman. Uma éppen most vált el a férjétől, aki mint hallottam hatalmas gyík volt. Úgyhogy tudtam hogy szüksége van egy szép éjszakára MrSwingerrel. Párat csókolóztam nagyÉ-vel aznap éjjel a táncparketten, aztán elkaptam az Uma grabancát, nagyÉ pedig elvolt Zolival. Végül négyesben mentünk haza. Szobámba lépve már téptem is le róla a ruhát, mindig öl a kíváncsiság a meztelen női test után. Bámulni tudnék egy karcsú nőt órákon keresztül, mintha először látnék olyant. Uma pedig nagyon karcsú volt. A darázsdereka maradt meg a legjobban a fejemben, bár volt még sok szép dolog abban az éjszakában. Uma olyan csípőmozgást produkált az ágyban, hogy az elképesztő. És nem akart elmenni, pedig sokszor közel volt. És engem sem engedett. Az igazi nő, aki tudja mit akar az ágyban, és tudja, hogy mi kell neki. Úgyhogy egy jót dugtunk, és elaludtunk.

Reggel (délben) egy érzéki csókra ébredtem, és igencsak meglepődtem, mikor észrevettem, hogy Uma sehol, és nagyÉ van mellettem. Teljesen meztelenül. Első utam a puncijához vezetett, naná hogy nedves volt. Fogtam a reggeli merevedésemet, és vele is dugtunk egy keményet. Miután hazavittem őket, Zoli elmesélte, hogy nagyÉ elaludt éjjel dugás után, de neki még dughatnékja volt, úgyhogy jól megdugta álmában. Erre azt kellett volna gondolnom, hogy milyen perverz pofa ez a Zoli, de nem gondolom, mert nálam majdnem semmi sem nyilvánul perverzségnek, és különben is én is ezt csináltam Timivel, ha túl álmos volt, vagy túl részeg. És élveztem is mert ha egy lány alszik, akkor teljesen önzően dughatod.

Különben aznap este, mikor ez a (szex)party kezdődött, épp nálam volt kicsiÉ, mert gondoltam jó volna dugni egyet a kemény péntek éjszakai buli előtt. Így jött össze a három különböző csaj 12 órán belül, ami azt hiszem az első volt nekem. KicsiÉ-ről viszont nincs túl sok amit írjak. Érdekes lány, és látszik rajta, hogy semmit sem érez irántam. Szerintem ő azért tart engem, hogy elmesélhessen a sulijában. Én meg őt a szexért, úgyhogy egész jól megvagyunk.

Őt Zoli által ismertem meg. Amolyan barátnője Zolinak, mint nekem Babus, csak ők nem csókolóznak. Zoli mutatta neki a képemet, és ő mondta, hogy megismerne. Egyik délután pont otthon voltam, mikor átjött Zolihoz, úgyhogy ittunk az állandó vodkámból. Nálam mindig van mindenféle pia, de vodka az tényleg mindig. Aztán kicsiÉ-vel átmentünk cigizni a szobámba, s még ittunk vodkát. Eleinte nem tudtam hová tenni a helyzetet, hogy milyen jól elvan az ágyamon, és még gondolkodtam vajon mit szól ha megcsókolom. Aztán eszembe jutott, hogy csak a gyíkok gondolkodnak ilyesmin, úgyhogy hipphopp megcsókoltam. Visszacsókolt, én erre már le is vettem a melltartóját. Ekkor mondta, hogy haza kell menjen, mert késő van, de ha akarom holnap visszajön és befejezzük. Mondtam, ahogy gondolod. Nálam az ahogy gondolod azt jelenti: „értem én, csak leszarom”. De másnap délután tényleg visszajött. Még én is csodálkoztam, pedig már láttam egyet s mást. Ugyanúgy megittuk a vodkát az ágyamon, és ugyanúgy lekaptam róla a melltartót. Gondoltam a nadrágot már nem fogja engedni, de mikor ott feküdt meztelenül mellettem, akkor észrevettem, hogy nekem is ideje lenne lerúgni a ruhákat. Az Ő testét nagyon szeretem. Sportos csaj, annyira feszes a feneke, mint más lánynak szűk farmerban. És istenien szopik. Ennyi elég róla, ebből látni lehet, hogy egy jót dugtunk. Sosem vezetek piásan, úgyhogy taxival vittem haza utána. Mikor kiszállt, megkérdezte, hogy én akkor most milyen kapcsolatot akarok. Nyíltat? Csak néztem ki a fejemből, tudtam hogy nem lehet minden sima. Mondtam neki, semmilyent, amikor kedvünk van kólázunk, és mikor kedvünk van dugunk. De úgy néz ki, hogy neki többször van kedve dugni, és én sokszor fáradt vagyok. De ő nem kell ezer nővel dugjon egy héten, könnyű neki. Aztán egyszer ott volt nálunk Zolinak egy haverja, jól bebasztunk, és akkor Zoli mondta, hogy „Ugye tudod, hogy ő kicsiÉ pasija?”. Kissé szar érzés volt szembenézni a gyerkőccel, főleg, hogy tudta, hogy dugom a nőjét. Mondta, hogy nem gond, ő is félrekúr, de azért láttam a szemében az utálatot. Mindegy, ez van, nem mehet minden simán.

Holnap is jön valami

Take Care

Címkék: sex alkohol buli party férfiak szerelem nők night dugás man stand one kapcsolatok swinger bohém ladies

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr701437981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása