Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

Apró Timis bulik

MrSwinger 2009.10.20. 00:00

 

           Szépjóestét

 

       Ez a ma keddi éjszakám. Semmi különös, egy kis Timi, egy kis balhé, és kész.

Itt a kedd este, és Mr.Swinger végre visszajön  a városába. Persze a kedves exe felhívja délután, hogy hozzon neki kaját. Én meg megígérem, hogy felmegyek a szüleihez és hozok. Azt elfelejtette mondani, hogy nincs kajájuk, és éhesek, és ezért sürgős. Én meg elmentem pletyózni az otthoni lány-haverokkal, és csak akkor monda szexike- exike, hogy éhesek, mikor már három órája vártak rám. Mondtam, hogy mindjárt indulok, de erre ő kiakadt, hogy mostmár mindegy, éhen haltak, én meg seggbe dughatom magam. Végül havas esőben 47 perc alatt beértem nyári gumikkal ( a rekordom éjszaka nyáron 27 perc 60 km-re), de ez már nem volt értékelve. De a kedves ex, Timi, lakótársának ott volt a barátja, Szabi, akivel bírjuk egymást, és megegyeztünk, hogy lejövünk hozzám piálni. Erre a három szép leányzó kitalálta, hogy jönnek ők is, és majd egyik nem iszik, és hogy ne kelljen taxival hazamenjenek, holnapra odaadom az egyik autómat. Úgyhogy most náluk van a fekete, ami 200 lóerős, nyári gumikkal hóesésben, hátsókerék meghajtással. Remélem most sem törik össze.

Útközben megálltunk, hogy Szabi vegyen kólát a boromhoz, én meg cigit és jeges teát. Naja, hogy amíg mi a kasszánál voltunk, Timi lenyúlta az autómat, és mi ott álltunk fél órát a boltban, várva, hogy a csajok megunják a havas driftelést. Kellett nekem Timit megtanítani driftelni. Pedig drága órák voltak, főleg, hogy egyszer bebaszta a szeretett BMW-met a sáncba, és a fél oldalát újra kellett festeni. Mindegy, az akkori szerelmünkhöz képest egy kis sánc belefért.   Végül a csajok visszahozták az autót, de addigra mi ott az önkiszolgálóban nekifogtunk piálni, úgyhogy hozzám Timi vezetett. NAJA, hogy a pasijának azt hazudta, hogy alszik.  Aztán nálam megittunk pár üveg bort, baszogattuk egymást, és jól elvoltunk.

Aztán Zolival lementünk a jazzbe, ahol a jegyszedő gyerek nagyon részeg volt, és belém kötött, mert miért foglalkozom Én Babussal. Mert neki Csaba azt mondta, hogy Babus az ő csaja. Én józanabb voltam, úgyhogy otthagytam a tagot, legközelebb szólok a főnökének, és Csaba is megkapja a lebaszását holnap.

Ja, erről jut eszembe, A múlt vasárnap. Az vicces volt. Megint lementünk Babussal a jazzbe, és ott volt Csaba, akivel ugye „járnak”, csak senki nem tudja. Ott volt a Csaba legjobb barátnője, Timi (nem az én Timim) aki egész bír engem. Nekem ő a nemdugommeg kategória, de azért jó fejnek tartom. És Emese is ott volt, de a gyíkjával volt, úgyhogy Én maradtam inkább az asztalunknál. Addig ittuk a közös vodkámat, hogy Babussal nagyon bebasztunk, amire ő elkezdett csókolózni Csabával. Én elmentem táncolni Timivel. Timi mondta, hogy illene dugjunk már. Én erre azt mondtam, neki hogy nem úgy vagyunk, bár tetszenek a mellei, és jó csajnak tartom, de ő nálam nem a dugás kategória. Erre ő azt mondta, akkor legalább csókolózzunk. Ezt elfogadható kompromisszumnak tartottam, úgyhogy elmentünk kettesben a női WCbe, és csókolóztunk párat. Ha ezt Csaba tudná, kiakadna, hogy nemcsak a „nőjével” csókolózok, hanem a legjobb barátnőjével is.

Aztán Babus kijózanodott valamennyire, és én hazavittem. Hazafele azt mondta, hogy azt szereti Csabában, hogy Csaba mindig azt mondja neki, hogy szerelmes bele. Én erre azt mondtam, hogy van aki mondja, de van aki úgy is viselkedik. Ezt magamra értettem, mert én mindent megteszek érte, és az összes lány közül, most éppen rá költök a legtöbbet, és a legtöbb időmet is vele töltöm. Emiatt másnap, mikor nem volt piás esténk, majdnem csókolóztunk józanon az autómban a kapujuk előtt. A majdnem azt jelenti, hogy apró csók volt. Mindegy, Őt szeretem. De ma felhívott Emese, és ezzel a húsz perces beszélgetéssel majdnem visszatornázta magát az első helyre. Úgyhogy akkor most majdnem újra Emesét szeretem legjobban megint. Ez eltért a történettől. És az idősíktól, de mindegy. Majd világos lesz.

A lényeg, hogy a Timi csókolózás után írtam egy bejegyzést ex-Timiről, és ezt el is küldtem neki. Ő kijavította, és visszaküldte. Ezt küldözgettük egy darabig, vicces volt, és jó is volt, és érzelmek is voltak benne. Holnap megmutatom. A lényeg, hogy ex-Timim bármennyire is akarja, nem tud kiábrándulni belőlem. Azért nem, mert tudja, hogy 5 év alatt bárkit felszedhettem volna, és mégis kitartottam mellette. És ő tudja egyedül, hogy milyen vagyok azzal a szerelmemmel, akivel járok is. Ami hamis érzelmet itt különböző lányokra pazarolok, azt mind ugyanaz az EGY lány kapja meg. És az annyira sok, hogy sosem lehet elfelejteni. Mr.Swinger megint érzelmes, de érzelmek nélkül nem lehet élni. Egyszer minden rendességemet, és minden bénaságomat is EGY lány fogja megkapni, és nagyon élvezni fogja.

 

Ez az első poszt amit átnézés nélkül, így reggel publikálok. Majd belejavítok, ha nem érthető. Különben is, kit érdekel. Ja,  és ha  én ezt a blogot olvasnám, Emesének drukkolnék.

Take Care

 

 

Címkék: sex alkohol buli party férfiak szerelem nők night man stand one kapcsolatok swinger bohém ladies

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr671448907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása