Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

A Doktornő

MrSwinger 2009.10.20. 02:17

    Kissé ellepték a blogomat az érzelmes gyíkságok, úgyhogy most egy kis swingerség jön a múlt csütörtökről.

   Történt ugyanis, hogy a Csabáék együttese koncertezett. Mi  pedig páran VIP vendégek voltunk. Egész jó zenét csinálnak, amolyan Zanzibár szerűek, és Timinek (nemex) nagyon szép hangja van. Volt ülőhelyünk foglalva, úgyhogy egy szép estének indult. Ott volt Babus, a huga, a pasija, és én. Sarki nem jött le, mert nem igazán szeretik egymást Csabával, mert valamilyen szinten ugyanazzal a lánnyal „járnak”, Babussal. Csak Sarki öt éve Csaba meg egy hónapja. De hármuk közül egyedül Csaba tudja, hogy mit akar. Ő halálosan szerelmes Babusba. Jó kis helyzet, én nagyon szeressem az ilyen bonyolodásokat. Sarkival később kellett találkozzunk a jazzben. Nagyon jó koncert volt, és a szünetben Timi elénekelte az egyik himnuszomat, a This is the Life-ot, Csaba meg kísérte gitáron. Nagyon jól esett, előre is rohantam, és ott táncoltam a színpad előtt. Másoknak is nagyon tetszett, mert pár pillanat alatt tömeg lett a táncparketten. Nagyon ügyesek voltak, és én rendesen meghatódtam. Szeretem őket.

  A koncert vége után hazajöttem egyedül, hogy vodkázzak kicsit buli előtt, amíg a többiek Sarkit várják. Kissé túllőttem a célon, és mire megérkezett a banda hozzám, én nagyon matt voltam. Le sem akartam már menni bulizni, de elcsaltak a kis gecik. A buliban helyet foglalva konstatáltam, hogy otthon felejtettem a pénztárcámat, és csak egy pár cigim van, és egy sörrevaló apró a zsebemben. De olyan részeg voltam, hogy nem szóltam senkinek az asztalnál, és engem sem érdekelt. Gondoltam, lesz ami lesz.  Hát lett is. Miután megvettem a sörömet, elindultam lányokat nézni. Rám jött a vadászösztön újra.  Találtam is valami csajokat, és valami szokásos idétlen dumával le is ültem hozzájuk. De sehogy sem sikerült beszélni velük, mert nagyon előrehaladottan „fáradt” voltam. Akkor odajött Emese, és mondta, hogy megy haza. Nem hiszem el, hogy lehettem olyan részeg, hogy Emesét ne vegyem észre. Pedig ő az egyik legszebb lány ebben a városban. Miután Emese elment, észrevettem, hogy már nem megy a beszélgetés a kiszemelt áldozatokkal. Elindultam, hogy visszamenjek az asztalunkhoz, esetleg táncolni a bandával. De ekkor kiszúrtam két lányt a bárpultnál. Az egyik nem volt barátkozós, de a másik egész szépen nézett rám. Odamentem hozzá és azt mondtam, ami épp az eszemben volt. Valahogy így: „Szia, beszélni nem tudok, járni valamennyire, de dugni biztos igen.” A csaj mosolygott, miután visszatette a leesett állát. Valami nagyon minimálisat beszélgettünk, azt hiszem be sem mutatkoztam neki. Mondtam, hogy itt lakom közel, menjünk hozzám.  Ő azt válaszolta, hogy Ő otthon szeretne aludni. Kissé égve mondtam, hogy felőlem ok, de nincs pénzem taxira. Kiderült, hogy autóval van. Erre bevágtam, hogyha hozzá megyünk, az én autómmal megyünk, és ő vezet. Aztán vettem a kabátom, megfogtam a kezét, és mentünk is. Odakacsintottam egyet a haverokhoz, ezt mindig megteszem, hadd szakadjon az arcuk lefele. Kifele azon gondolkodtam, hogy húha, egy józan csaj. Nembaj, legalább ellensúlyozza a részegségemet.  Elmentünk hozzám, elvettük a kéket, és otthagytuk az övét helyette. Útközben eszembe jutott, hogy cigim sincs, és szóltam, hogy vissza kellene menjünk a pénztárcámért. De a csaj nem gondolkozott sokat megállt egy NonStop előtt, adott pénzt, én meg vettem magamnak cigit, sört, neki meg kólát. Kissé pofátlanság, de na. Annyira nem szégyellem magam, legközelebb, majd az én pénzemet költjük. Mikor kijöttem, megjegyeztem, hogy milyen jól áll neki az autóm. Vicces gyereknek tartott, hamar „összebarátkoztunk.”

Mikor felértem hozzá, kérdeztem, nagy jóhiszeműen, hogy a lakótársa nincs otthon, de őszintén a választ le sem szartam, ittam a sörből, és irány a hálószoba. Egész ízlésesen berendezett hálószoba volt, egy hatalmas matrac a földön, és apró éjjeliszekrények. Ő gyertyát gyújtott, én zenét tettem. Aztán csók, vetkőzés, szex. Ez a része kissé összefolyik, csak arra emlékszem, hogy kivirradt, és akkor hagytuk abba. Ebben a lányban az tetszett a legjobban, hogy mennyire ismerte magát. És kis csalással irányított engem mindig a jó irányba. Azt hiszem az első orgazmusát még kézzel értem el. Mondta, hogy nagyon szeret csókolózni, és mivel jól is csinálta, hosszasan csókolóztunk hol dugás közben, hol két dugás között. Szóval szép éjszaka volt na.

11-kor költött, és még valami kaját is hozott. Mondta, hogy dolgoznia kell, úgyhogy összeszedtük magunkat, és indultunk. Világosságban láttam, hogy sok a kép a falon, egy pár éves fiúcskáról. Kérdeztem ő ki? Mondta, hogy a fia. Erre én kérdeztem hogy hol van? Mondta, hogy az apjával, és el vannak utazva. Kifele láttam egy igazi nappalit, és egy igazi gyerekszobát. Szóval egy igazi családi lakást. Na ekkor állt össze bennem a kép. Mitől olyan jó a csaj az ágyban, és miért is mondta, hogy elmúlt 30. Beszarok. Megdugtam valakinek a feleségét. És milyen jó is volt.

Hazafele is ő vezetett, és parkoláskor megjegyeztem, hogy igazán észrevettem volna a „Baby on board” matricát az autóján. Erre ő kacagva mondta, hogyhogy a matricát? A nagy gyerekülést sem láttam meg a hátsó ülésen. Hú tényleg spicces voltam az éjjel. Valamiért kanos lettem a dologtól, úgyhogy behívtam, nézze meg a lakásomat.  Újra csak dugtunk egy igazit, és újra csak elment. De megint úgy, hogy én voltam felül. De szeretem az ilyen nőket. Elhitetik az emberrel, hogy jól dug. : )

Kikísértem, megcsókoltam és többet nem láttam…

Take Care

Címkék: sex alkohol buli party férfiak szerelem nők night man stand one kapcsolatok swinger bohém ladies

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr701462288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása