HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

A kis harapós

MrSwinger 2009.10.30. 06:06

       Újra felgyűlt egy zsáknyi élményem, úgyhogy ideje megírjam őket. Most a tegnap éjszakám jön, mert az egy kis kudarc, és itt még nem igazán írtam kudarcokról. Nekem sem jön mindig össze, hogy hazahozzam azt a lányt, akit éppen hazahoznék, és olyan is van, hogyha hazahozom akkor lehet hogy nem lesz szex belőle. A tegnapi pont egy ilyen este volt. Hazajött hozzám egy őrjítően szép lány, és…

      Az este úgy indult, hogy megegyeztük Sarkival s Babussal, hogy kimegyünk bulizni. Nemcsak kocsmázni, hanem Jazzbe, vagy valahová, ahol rázni is lehet. Mondtam nekik, hogy miután elintéztem minden dolgomat utánuk megyek, elhozom őket hozzám, piálunk egyet, aztán meglátjuk. Mielőtt felmentem volna Babusékhoz, el kellett mennem Timivel ajándékot vásárolni a keresztlányunk szombati szülinapjára. Persze elkéstem, úgyhogy szóltam Timinek telefonon, hogy mit vegyen, aztán felmegyek hozzá és kifizetem. A késésemnek nagyon jó oka volt, és ezt az okot Emesének hívják. Két hét után először végre találkoztunk kettesben, és együtt töltöttünk egy rohangálós, de szép délutánt. Most is nagyon jól éreztem magam vele, és mindig szeretek gyönyörködni benne, de ahogy telik az idő, egyre csak esik a szépsége a szememben. Lehet, hogy azért mert nem sikerült őt igazán megszereznem, vagy csak mert elmúlt a nagy fellángolásom iránta. Ettől még jól elvoltunk, még mindig szeretek vele lenni. Csak már nem érzem minden percben, hogy megcsókolnám. Már Timivel sem érzem. Babussal kicsit igen. Úgy néz ki, mégiscsak Babus lett az első. Bár ez mindig változik.

     A lényeg, hogy fel is mentem, Timihez, és ő nagyon idegesen várt, mert egyedül kellett vásároljon. De mostanában mindig ideges. Azt hiszem azért, mert szombaton dél körül felhívott, hogy szüksége lenne a segítségemre, mármint hogy vigyem autóval valahová, én meg azt mondtam neki, hogy ha minimum csókolózós kapcsolatban lennénk egymással, simán felébrednék, és kiszállnék az ágyból de így semmi esély arra, hogy bármimet is megmozdítsam miatta. Amíg náluk voltam, végig láttam rajta, hogy mennyire ideges, és mennyire utál. Azt, hogy rendesen bánja, hogy valamikor mennyire szeretett. Hát ilyen az élet, van amikor szeretünk, és van amikor utálunk.

     Visszafele egész lassan sikerült közlekedni, mert az átjárón valakit elütött egy busz, és az egész út le volt zárva. Miután halálra untammagam, megérkeztem Babusékhoz. Persze Babus nem volt kész, mert épp Csabával messengerezett, amit Sarki meglepően jól tűrt. Csaba és Babus most furán vannak, mert Csaba kissé kirúgott a hámból vasárnap. Jó sztori, hamarosan az is érkezik. Miután Babus elkészült, lejöttünk hozzám, töltöttem nekik vodkát, és elmentem zuhanyozni, és hajat vasalni. Mire visszaértem, Sarki már be volt baszva. Ittam én is egy keveset, aztán irány a VHR. Lent Sarkival fogadtunk, hogy ki tud hamarabb üveg sört legurítani, és háromból hármat nyertem. Ott volt még Babus egyik nemdugnivaló barátnője, egész jól éreztük magunkat. Odaült hozzánk Csaba-Timi is (az énekesnő), mi meg nagy kacagások közt elmeséltük neki a vasárnap éjszakát, Csaba utálni fog minket ezért. Timi unalmában a cigis doboz műanyagjából hajtogatott nekem egy kis szivet. Nagyon édi volt. Aztán elindultunk bulizni, de Babus nem akart jönni, ezért eléggé összevesztek Sarkival. Én felhívtam Zolit, és hazaküldtem őket. Zolival kissé spiccesen elindultunk az Apollóba, ahol, mint kiderült Halloween party volt. Mivel csak ketten voltunk, keresünk valami ismerősöket, ahová lecuccolhatunk. Épp Cse-éket találtuk meg, egy egész asztalnyi szingli csajt. Sajnos a nagyja ronda volt,  a többi meg nem akart dugni. Táncoltunk párat az asztalon mert azért bulisak voltak. Kérdeztem is Cse-t, hogy mi ez a sok előnytelen lány. Erre azt válaszolta, hogy mellettük ő szebbnek néz ki, mint amilyen valójában. Cse haza szeretett volna jönni velem, de mondtam neki, hogy korai még, és különben is valaki újat keresek, mert egy hete semmi új lányban nem jártam. Ott is hagytam mindenkit, és elindultam felfedezőútra. Nem tudom hogy, de NagyÉ-jéknél kötöttem ki. Uma is ott volt, maradtam egy kicsit, csókolóztam mindkettőjükkel, hogy ne felejtsenek könnyen el, ha mostanság nem is hívom haza őket: ). Tőlük is tovább álltam, és véletlenül összefutottam a kiscsajjal, akinek a múltkor azt mondtam, hogy pont úgy néz ki mint a harmadik barátnőm. Ő szólított meg, én meg csak örvendtem neki. Újra beszéltünk vagy 20 percet, és újra csak gyönyörködtem benne. Csodálkozott, hogy emlékszem rá. Úgy egyeztünk, hogy amikor harmadszor is találkozunk, akkor eljön velem valahová meginni valamit. Nekiadtam a kicsi szívecskét, amit korábban Timitől kaptam. Persze a számát most sem kértem el. Majd a következőkor. Az igazán bejövős csajokat mindig halasztom, hátha lerendesedek, és akkor igazi kapcsolatunk lehet. Ja a nevét még mindig nem tudom, de az nem is számít, a legszebb lány volt az egész klubban, és csak ez számít. Miután őt is otthagytam, valami hazahozós csaj után kezdtem nézni, találtam is egyet, aki szép volt, barna, vékony és magas, de egy pár mondat után kiköpte, hogy 17 évesekkel nem tárgyal. Épp megbántam, hogy megborotválkoztam buli előtt, de azért szeretem, hogy fiatalnak néznek. Bekaphatja, nem tudja, mit vesztett. Végül találkoztam egy régi üzlettárasammal, aki illegális dolgokban utazik, amolyan gengszter, de régebben én sem voltam száz százalékban legális. Akkoriban „Az alvilágnak nincs romantikája” volt a himnuszom: ). Ahogy beszéltünk, odakeveredtek NagyÉ-jék, és mondta a haver hogy őket szívesen megdugná. Én erre szóltam a csajoknak, hogy jöjjenek hozzám. Mondták, hogy jönnek, de én megmutattam a tagot, hogy őt is visszük, erre meggondolták magukat. Mindegy, „Bro’s before Whore’s”, úgyhogy otthagytam őket. Kezdett vége lenni a bulinak, Zoli sms-ben kérdezte, hogy megyünk-e haza. Kint, amíg Zolit vártam, feltűnt két lány, az egyik említésre sem méltó, a másik pedig amolyan exEnikő és Amy Smart átmnenet, úgyhogy mostantól csak Amy-nek hívom. Odamentem hozzájuk, és semmi kerülgetés nélkül megkérdeztem, hogy jönnek-e hozzám afterpartyzni.  Kissé meglepődtem, amikor Amy, aki különben őrültjól nézett ki, tíz centis miniben, neccharisnyában és a kabát alatt apró toppban, azt mondta, hogy lehet róla szó. A rút kiskacsa mellette meg elkezdte, hogy szó sem róla, mivel engem nem ismernek, meg amúgy is, mit képzelek. Pont ekkor megérkezett Zoli, és Amy egyből kiszúrta, hogy Zoli a Zsu „pasija”, aki neki barátnője. Mondtam Amynek hogy hagyja a hisztis ribit a picsába, és jöjjön haza velünk. Azt mondta, hogy jön, ha Zoli hozza Zsu-t is. Zsu az a csaj, aki mostanság mindig nálunk van, dugnak mint a nyulak, de rendes csaj, mert mióta itt van, rend van a konyhában. Zoli visszament, hogy megkeresse Zsu-t, én addig a kérőket hessegettem el kint Amytől. Nagyon kelendő volt a kiscsaj, vagy ötön szólították le, végül mégis hozzám jött haza.

  Itthon töltöttünk piát, majd átmentünk a Zoli szobájába, és karaokéztunk. Nagyon jól ment így négyesben az éneklés, ittunk táncoltunk. Egyszer „Winner takes it all” közben megcsókoltam Amyt. Nem sokat gondolkoztam előtte, csak vártam a megfelelő pillanatot. Nem neki, nekem. Én szeretem ha egy első csók tökéletes, még akkor is ha csak egy egyéjszakás kalandról van szó. Ez a szám meg nagyon megfelelt. Amy is nagyon szerette, és tánc közben kicsit megismertem. Kiderült, hogy harmadéves, valami mérnöki cuccon, és sportszerűen teniszezik. Meg is jegyeztem, hogy a teniszező csajok majdnem mindig a toppon vannak testileg. Ő tényleg ott volt. Ilyen kerek popsival rég nem volt dolgom. És a dereka az újra csak egy történet. Testileg kiköpött Babus, csak a mellei voltak amolyan kis feszesek, amilyenek a teniszes csajoké. Én a nagyobb puhának jobban örülök, de Amyn nem igazán lehetett hibát találni. Zolin is láttam, hogy mennyire Amyt akarná, pedig Zsu sem kivetnivaló. Azt is észrevettem, hogy Amy nagyon a rendeslány kategóriába esik. Nem az a fajta lány, aki sokat igyon, és hazamenjen fiúkkal. Sőt, már akkor kezdett bűntudata lenni, mikor szóltam, hogy ideje visszamenjünk az én szobámba. Azután szóltam, miután Zoli elkezdett szórakozni, hogy csókolózzunk előtte, meg vetkőztessem le, és miegymás. Mondtam Amynek, hogy ideje itthagyjuk a két tenyésznyulat, hadd dugjanak reggelig.

    A szobámban betettem egy Groove Coveredge playlistet, ledobtam a cuccaimat mínusz boxxer, és berántottam az ágyba. Zenét hallgattunk, csókolóztunk, simogattam, ahogy egy rendes lányt illik. Beszélgettünk is kicsit közben. Elmesélte, hogy egyszer megerőszakolták. Az ilyentől mindig ledöbbenek. Vajon ezért harapott annyira csókolózás közben? Mindegy, vígsztaltam, simogattam, és vetkőztettem. Felül nem volt gond, hamar előbújtak a kerek kis mellei. A szoknyája szíjúját nem engedte kikapcsolni. Gondoltam nem gond, majd megközelítem alulról. A harisnya könnyen lejött, de a tangát már nem engedte. Minnél jobban próbáltam annál jobban harapott. Minden tapasztalatom bevetettem, csókoltam, a simogattam, a sóhajait figyeltem, akármit is csináltam, mintha nagyon élvezte volna. A tangán keresztüli simogatást is engedte, de ahogy alája csúszott a kezem, egyből összeszorította a lábát. Akárcsak egy szűz lány. Nem tudtam hová tenni a dolgot. Egy idő után két dolog volt bennem: most vagy erőszakosan szereti a kiscsaj, akárcsak NagyÉ, akkor meg le kell tépjem róla a bugyit, vagy tényleg nem akarja, csak gyengén védekezik. Hogy a másodikban megbizonyosodjam, elengedtem kicsit, de és csók közben azt mondtam, hogyha nem akarja, akkor öltözzön fel nyugodtan. De nem öltözött, úgyhogy újra csak molesztálni kezdetem. De újra csak harapott, ahogy a bugyijába nyúltam. Valamennyire sikerült lecibálni róla, és ahogy a puncijához értem, észrevettem, hogy nagyon-nagyon nedves. Meg is jegyeztem, hogy ha nem akarja, akkor miért ilyen nedves. De ő csak harapta tovább a nyakamat. Egy felelőtlen pillanatomban visszarántotta a bugyiját. Na ekkor kezdett elegem lenni. Újra csak szóltam, hogy ha nem akarja, öltözzön fel. Csodák csodája, most felöltözött. Azt mondta megy haza, én meg nem marasztaltam. Kikísértem, és az ajtóban még csókolóztunk párat, aztán lelépett. Én teljes ködben visszajöttem és lefeküdtem. Azóta is azon gondolkozom, hogy miként történhet meg, hogy nem tudtam megfejteni ezt a lányt. Az egy dolog, hogy szépségben a felső tíz százalékhoz tartozik, és vadságban is mindenki odalenne érte, de vajon tényleg nem akart dugni, vagy én nem voltam eléggé rámenős? Mindegy, elkönyveltem kudarcként, és várom a következőt.

  Take Care 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr841485751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása