HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

MrSwinger 2010.04.28. 04:15

 Ha valaki olvassa is ezt a blogot? :))

   Ne hari, céges gondjaim voltak, lassan megoldódnak, és visszatérek. Fél évnyi mesélnivalóval;)

 

  Take Care

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr761958097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladislaw 2012.10.12. 10:51:53

Szeva!

Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-)
Mi van veled, már eltelt egy pár év, élsz-e halsz-e, megházasodtál, 3 pulya és nincsi dő írni??:-)
Legjobbakat, Laci

desokila 2013.05.31. 08:57:41

Szia!

Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írásaid, hogy azt mondanám "I want more, more more..." XD
Tényleg... én is írogattam ilyeneket magamnak, de ebben a legjobb az, hogy itt most egy pasi szemszögéből láthatom a világot! Köszi!
süti beállítások módosítása