Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

Péntek

MrSwinger 2009.10.14. 06:29

 

 

      Úgy néz ki megírom ma a pénteket is.

      ExTimi hazajött pénteken, és elcsaltam a falusi házunkhoz, a gyümölcsösbe hántósdiót szedni. Útközben kicsit összevesztünk, mert ő a mostani énemet igazi seggfejnek nézi. Azt mondja mindegyre, hogy csak azért jön velem helyekre, mert barátok vagyunk. Ehhez képest mindig mindenhová eljön velem, és sokszor úgy látom, hogy tetszünk is kicsit egymásnak. Most utazás közben az volt a baja, hogy miért lógok Babussal, ha kell ha nem. Amikor azt válaszoltam neki, hogy akármekkora érzéketlen segg is vagyok, úgyis mindig kell egy lány aki megértsen és szeressen, akkor elkezdett hisztizni. Ez a sírás majdnem rendes érzelmeket hozott elő belőlem. Kicsit beleszerettem akkor. Nem értem miért sír, amikor minden percben azt mondja, hogy nem érdeklem, és mennyire szerelmes a mostani pasijába. Szerintem kicsit szeret még, és ennek örvendek. Miután viszonylag kibékültünk, kiültünk a nagy őszi diófa alá, és cigiztünk. És mindenféle fűzési szándék nélkül őszintén elmondtam neki, hogy hogyan gondolom a helyzetünket. Nem jött be neki, mert neki is, mint minden lánynak, hazudni kell. A fene egye meg. Szép délutánnak indult, de a női kisajátítás ezt is elbaszta.

Péntek este, miután hazavittem Timit:

Négy napja sínylődtem otthon a szülővárosban. Kezdtem nem bírni, de megfogadtam, hogy nem megyek sehová, mert a pénzem is fogytán, és a testemnek is illik egy kis regenerálódás. Erre péntek este azt írja ez a kis geci Babus, hogy jöjjek be bulizni, mert nincs kivel menjen. Én meg persze bevágom, hogy csókért simán megyek. Ő meg benne volt a csókban, én meg egy jó csókért képes vagyok bármire. Valahogy nálam egy fontoslány csók többet ér, mint egy randomlány szex. Kb. öt perces alkudozás után előadtam a szüleimnek, hogy megyek egy házibuliba, és csak holnap 12-kor érek haza. Ezzel letusoltam, vettem a kabátom, és indultam is be a Világba. Útközben felhívtam Babust, hogy elindultam, és kb. 25 perc és ott is vagyok. Mivel ez az út rendes autóval egy óra, megint aggódni kezdett, de én leszartam, mint mindig. Megyei úton 190-nél Amy McDonald-ot hallgatva, 11:45 körül,  arra gondoltam, hogy szép este elé nézünk.

Pár perc és 50 km múlva megérkeztem a Babus kapujához. Az anyja kikísérte, mint mindig, és rám bízta. Mindig rám bízza, mert tudja, hogy én vigyázok rá. Ez a Rockmaraton óta van, mert akkor látta először beülni az kibaszottgyors autómba, és két nap múlva kissé sárosan és másnaposan újra viszontlátta, épen és egészségesen. Azóta a kis szép szűz leánya bárhová jöhet velem. Az sem mellékes, hogy amikor reggel ötkor felhív, hogy a kiscsaj nem válaszol a telóra, én mindig válaszolok. És mindig udvarias vagyok. A lányok szülei mindig szeretnek engem emiatt, és azért, mert ennyi idősen cégem, és autóim vannak. Azt gondolják, hogy rendes is vagyok, csak éjszakánként bebaszok. Ami igaz is. Rendes vagyok, de éjszakánként bebaszok. Ami a durva, hogy sok itt a Babus-bejegyzés. De ez azért van, mert mostanság ha kell, ha nem együtt lógunk. Lassan nagyobb része lesz az életemnek, mint Emese vagy Timi.

  Szóval elvettem Babust, és lementünk hozzám inni. Én minden buli előtt iszom itthon, főleg kedvcsinálási okokból. Az indulás előtti utolsó szám, amit meghallgatok, az a Mark Oh – Let this party never end . Aztán indulás az Életbe. Most is ez volt,ittunk, rendbe szedtem magam, és lementünk a jazzbe. Nekifogtunk inni, de erre megjelent Csaba. Részeg volt, és mondta, hogy hagyjuk Babust a picsába, és menjünk csajozni. Ezzel mindig engem tesztel, hogy megteszem-e. De sosem teszem meg. Babus a legjobb barátom, és egyben a legkívánatosabb „csajom” is, úgyhogy sosem hagyom ott. Csak akkor csajozok, ha ő nekifog pasizni. Nálam ez egy aprócska törvény. Persze Csaba egyből nekifogott csókolni Babust, mikor látta, hogy én nem hagyom ott. É erre szarok, az ők dolguk. Látszik, hogy ki szerelmes, és ki az aki csak tűri, mert legalább egy viszonylag jó, hűséges tag csókolja.

Ellazítottunk így a buliban, de nekem nem volt csajozhatnékom. Ittam, beszélgettem Timivel, aztán mikor egy jó szám jött megfogtam Babust és elvittem táncolni. Tánc közben mondtam neki, hogy ideje leróni a tartozást, úgyhogy csókolóztunk párat. Persze Csaba figyelt valahonnan. Ide bejön egy aprócska messenger beszélgetés Csaba és Babus között. Babus küldte át. Én válaszoltam közben Babusnak, de szíves engedelemmel a nevem mindenhol kijavítom xxx-re. Szerintem érdekes:

babus:

 csaba: hogy lejossz

csaba: xxxhoz

csaba: es "jaj ne menjunk oda csabahoz"

csaba: 'xxxval a jazzba'

csaba: latod...

csaba: a multkor a barpultnal ultel xxxval

csaba: oda mentem

 csaba: s megakartalak csokolni

csaba: es elhuztad a szad

csaba: es azt mondtad:

csaba: NE NA< XXX NEZ

MrSwinger (XXX): Mondd, hogy félsz, hogy elmondom Sarkinak

 csaba: en nem hagyom beken azt, hogy akarhanyszor xxxi veled van

csaba: engem leszarsz

csaba: es egyet gondoltok

csaba: es csokoloztok

csaba:  mert "ti ilyenek vagytok"

 

Ez a nagy baja neki. Hogy mi Babussal csókolózunk. Szóval, mi végigtáncoltuk, ittuk, és csókolóztuk a bulit, és mikor vége lett odajött Mr. Csaba, és megint úgy csinált, mintha az ő nője lenne. Hazaindulva, hozzánk verődött a Csaba lánybarátja, Timi, és vagy 2 tag, akik Timit akarták, de nem ismertem őket.

Így kerültünk hozzám, ahol van pia, és zene. Ott volt Timi, Babus, Csaba, a két Timi-tag, Zoli, és én. Ittunk, és jól éreztük magunkat. De mivel ott volt Csaba, és olyankor nem fogalakozom Babussal, rájöttem, hogy kevés a lány. Fogtam a Zoli telóját, mert az enyémben nincsenek lány-telószámok, nehogy kísértésbe essek és különben sem kérem el soha egy lánynak sem a telefonszámát. Felhívtam NagyÉ-t, mert tudtam, hogy Uma is itt van. Reggel 5kor épp vacsiztak valahol, de 10 perc alatt mégis megérkeztek. Babus és Csaba átmentek a Zoli szobájába, és ott meztelenkedtek. Dugás nuku, mert Babus sunyi, és sosem dug senkivel, mindenkit csak szívat. Igazi jó csaj. Nagyon jó szórakoztunk, amikor csörögött a telóm. A Babus anyja volt, hogy postázzam haza a leányzót. Én persze berontottam a Zoli szobájába, ahol ezek ketten bénáztak. Mondtam, hogy öltözés és hazamenés. A vicces az volt, hogy a Babus anyja kérdezte hol van a leányka. Mondtam itt nálam, csókolózik Csabával. Erre kérdezte, hogy ez engem nem zavar?. Én meg azt válaszoltam, hogy bármit csinál, úgyis az enyém. Erre az anyja kurva nagyot kacagott, éjjel a telóba is, és reggel Babusnak is. Amit ő persze nem értett.

A lényeg hogy hazaindultak Csabával, és velük ment az egész nálam levő banda. Zoli végre lefeküdhetett a szobájában, én meg egyedül maradtam NagyÉ-vel és Umával. Uma látta, hogy elvagyok a hugával, úgyhogy lefeküdt a vendég-ágyamra. Mi meg NagyÉ-vel megint egy jót dugtunk. Reggel mondtam nekik, hogy nem fogom ma hazavinni őket, mert még részeg vagyok, és a jogsim fontos, úgyhogy egy érzékeny búcsúzás után hazamentek, én meg visszaaludtam.

Délután ötkor ébredtem fel, egyedül és őrült másnaposan. Összeszedtem magam, és elindultam haza vidékre. Találtam két egész édi stoppos csajt, akik 20 km-re laknak a szülővárosomtól. Egész jól elbeszélgettünk, meséltem nekik hogy buliból jövök, azért vagyok ilyen gyötört. Aztán eszembe jutott, hogy nálam van Extimi egyik nadrágja, még régről. Felhívtam, és pont úton volt, szembe velem. Megegyeztünk, hogy egyik faluban megvárjuk egymást. Mondtam a csajoknak, hogy meg kell álljunk, mert taliznom kell az exemmel, aki lehet kicsit hisztis lesz. Haragudt rám, mert pénteken bementem bulizni, de szerdán, mikor ő hívott, nem mentem. Mikor megérkezett, és kiszállt az autóból, és jött felém majdnem elájultam, megint olyan szép volt. Még mindig leesik az állam, ha szépen van öltözve. Odaadtam a nadrágot, és elindultam. Abban a percben megláttam még egy stoppos lányt, és felvettem őt is. Őt ismertem, egy apró vicces történet esett meg velünk pár hete. Az egyik kocsmában dolgozik, ahová sokat járok. Valamelyik este Babussal spiccesen sétáltunk hazafele, mikor megálltunk egy gyorsbüfében egy hamburgerre. Ott volt bent ez a lány, és a barátnője. Köszönt, de nekem nem esett le, hogy honnan ismerős. Kérdeztem ismerjük egymást? Azt válaszolta, hogy találjam ki. Én meg kezdtem a szokásosokat: Félsziget?-Nem, Csókolóztunk –Nem. Ezekre a nemekre azt mondtam, hogy dugni bíztos nem dugtunk, mert egy ilyen tüneményre biztos emlékeznék. Ekkor Babus befejezte a hátam mögött a kuncogást, és szólt, hogy a csaj pincér az egyik kocsmában. Hú basszus ha nem lennék ilyen, leégtem volna. De így nem volt gond, egy kölcsönös mosoly után elváltunk.

Na ezt a lányt vettem fel. Mondtam is neki, amint beült, hogy látod, most megismertelek, és bocsánatot kértem a múltkoriért. Azt mondta nem haragszik, vicces voltam. Hehe, mindig vicces vagyok. Épp hogy lejárt ez a beszélgetésünk, hívott Timi telón. Ebben csak az a gond, hogy az mindig ki van hangosítva, ő meg ideges volt, hogy miféle csajokat látott az autómban, és aztán lehordott utolsó gecónak, és le is kurvázott. Szóltam neki, hogy ki van hangosítva, de ez őt nem zavarta, folytatta nyugodtan, azzal, hogy  rám sose lehet számítani, léha vagyok, és csak a lányok érdekelnek. Szétnéztem az autóban, de az édi stopposaim viccesnek találták, és mind mosolyogtak. Miután Timi letette, hívott Babus beszélni akart az éjszakáról. Aztán vagy 30 km-n keresztül beszélgettünk. Kissé fura arcot vágtak a kocsiban a csajok, mikor Babus azt kérdezte: ”Megint mindkettőt megdugtad?” Én meg tök természetesen mondtam, hogy most csak az egyiket.

A csajokat elvittem a falujukba, és mikor szálltak ki, kacagva megköszönték a műsort. Egyszer őket is megdugom…

Take Care

 

 

Címkék: sex alkohol buli party férfiak szerelem nők night man stand one kapcsolatok swinger bohém ladies

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr291448933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása