Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

Amie barátnője

MrSwinger 2009.10.20. 03:46

     Valamelyik pénteki buli. Az egész gyengén indult, mert semmihez sem volt kedvem. Egész nap fáradt voltam, mert az azelőtti éjszaka mintha a doktornős éjszaka lett volna. Másnapos is voltam, és bulizni sem volt igazán kedvem. De a pénteki buli az egyik legnagyobb, és Babus is hívott, hogy ő is menne, úgyhogy összeszedtem magam, és utána mentem. Lehoztam hozzám, ittunk egyet, és indultunk is. Lent volt Csaba, hagytam is őket ott gyíkoskodni egymással. Mint két kilencedikes esküszöm, sosem tudják, mit akarnak.

Elindultam, hogy préda után nézzek. Még nem is sikerült megfigyelni a felhozatalt, mikor hívott egy ismeretlen szám. Kimentem a klubból, és rájöttem hogy ki az. Cs volt,  Amie egyik barátnője. Együtt voltak Amievel, mikor leszólítottam őket, de akkor én Amievel foglalkoztam, ő pedig Sarkival csókolózott. Sarki és Babus akkor éppen együtt laktak, de Babus nem volt otthon, épp megcsalta Sarkit valami ürgével, aki úgy néz ki mint Dr. House. Úgyhogy felvittük a csajokat Sarkihoz, de ez a marha az ablakban csókolózott Csvel, és ezért Babus mikor jött hazafele, akkor meglátta. Felrohant, kiakadt, és összetört mindent a lakásban. Utált is engem utána nagyon, mert Én vittem fel Amiet, Cs.-t, és O.-t Ez is egy jó sztori, majd megírom külön.

Amievel sokat voltunk együtt a nyáron, amolyan szeretők voltunk, bár neki két éve pasija volt. Ebből adódóan Csvel is sokat buliztunk együtt a nyáron, és csókolóztunk is, de szex nem volt. Nem lett volna fair Amievel szemben. De emlékeim szerint úgy egyeztünk, hogy amikor Amie már nem „úgy” lesz velem, akkor dugunk is. És ez az idő pont most jött el. Cs. mondta, hogy itt a városban, ivott valakikkel, de még folytatná velem. De szigorúan csak iszunk, mert neki újabban pasija van, és szexről szó sem lehet. Mondtam nem gond, úgyis halálosan fáradt és másnapos vagyok. Bevágódtam egy taxiba, és utána mentem. Édin volt öltözve, és már messziről látszott rajta milyen szexi kiscsaj. 20 körül van, kicsi és karcsú, igazi dugnivaló leányzó.

Lejöttünk hozzám, megbontottam egy üveg bort, zenét hallgattunk,  és beszélgettünk. Én durván másnapos voltam, ő egész  spicces. Egyszer csak kitalálta, hogy vegyük le a blúzainkat. Elsőre nem igazán értettem, hogy miért, de nekem ezt nem kell kétszer mondani, főleg ha valaki lány és szép. Láttam már Cs-t fürdőruhában, és az olyasmi meg is marad a fejemben, de ahogy ott volt melltartóban az nagyon izgató volt. Aztán azt mondta, hogy csókolózhatunk is. Ezt sem kellett nekem kétszer mondani. Pár csók után levettem róla a melltartót, és onnan már egyenes út vezetett a meztelenséghez. Meztelenkedtünk, csókolóztunk, és nekem nagyon tetszettek a mellei és a feneke. Fáradtságomból adódóan kicsit hosszúra nyúlt az előjáték, de aztán egy egész jót dugtunk. Ide mindig az írom, hogy mi maradta meg egy lányból. Cs.-ből leginkább a feneke maradt meg.  Annyira kicsi és kerek, hogy majdnem egy tenyérrel át tudtam szorítani. Amikor eszembe jut, most is dughatnékom lesz. Ügyes lány volt na.

Másnap én nagyon későig aludtam, és hazafele azt mondta az autóban, hogy reggel is dugott volna. Gondoltam, hogy Te is jókor szólsz. Azóta közben még beszélgetünk, és bár nagyon elvan a pasijával, szerintem lesz még szex.

Take Care

 

Címkék: sex alkohol buli party férfiak szerelem nők night man stand one kapcsolatok swinger bohém ladies

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr671462330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása