Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy Swinger Naplója

Egy öt éves kapcsolat után visszadobtam magam a lányok óceánjába. Itt a kalandjaimról, hódításaimról, bukásaimról, és nem utolsó sorban a szerelmeimről olvashattok. Azért indítottam ezt a blogot, mert a magam szórakoztatásán kívül fölöslegesnek éreztem, hogy hetente legalább két új lánnyal szeretkezem, és a sok kaland csak úgy elszáll. Nagykanállal eszem az életet, és mindig érdekes dolgok történnek velem. Isten hozott Egy Swinger Életében. * A szereplők NEM kitalált alakok, de a neveik NEM tükrözik a valóságot.:)

Utolsó kommentek

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)
  • ladislaw: Szeva! Most találtam rá a blogodra, kissé elkéstem ami az aktualitást illeti, no de sebaj:-) Mi v... (2012.10.12. 10:51)
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • desokila: Szia! Én még később jöttem,mint az előttem szóló meg csaj is vagyok, de annyira bejöttek az írása... (2013.05.31. 08:57)

Két hete, vasárnap

MrSwinger 2009.10.13. 04:55

 

 

       Ezt a posztot a múlt vasárnap írtam, csak még nem volt kész a blogom. Lesz még pár ilyen elmaradt bejegyzés, össze-vissza. A lényeg úgyis a történet, nem az időrend.

 

        Az éjjel Babussal úgy egyeztünk a Jazzben, hogy hazamegyünk hozzám, és táncolni fogunk az új táncparkettemen. Bár kicsit féltékeny volt, mert a tegnap NagyÉvel táncoltam rajta. Majd NagyÉ nálam aludt. Bár nem dugtam meg, mert nem dugós periódusomban vagyok. Még vagy két napig. Mindegy, a lényeg, hogy miután kiderült, hogy hozzám jövünk , azt mondta, hogy kéne hozzuk Csabát is. Nekem semmi kedvem nem volt Csabához, és neki sem, úgyhogy normális, hogy megkérdeztem, hogy miért hozzuk. Erre ő azt mondta, hogy azért hozzuk, mert fél, hogy le fog feküdni velem. Én mondtam, hogy most senkivel sem akarok dugni, ő meg mondta, hogy a barátságunkat félti. Csak azt nem értettem pontosan, hogy attól féltette-e, hogy dugunk, és már nem lesz olyan, vagy attól, hogy visszautasítom, és akkor haragudni fog rám. Bár azt hiszem, hogy a második. Azért hiszem, mert mondta is. Ezért erőlködtem, hogy már lent a tudtára adjam, hogy ha hazamegyünk sem lesz semmi, mert nekem most nincs kedvem. De érte úgyis megemberelném magam, és nem hiszem, hogy valaha is visszautasítanám, ha sor kerülne a dologra. Mást, majdnem mindenkit, mikor nincs igazán kedvem. Ezt a nincs kedvem dolgot sokat hangsúlyozom. Ez azért van, mert csodálkozom magamon, hogy sokszor olyan nőket utasítok vissza, akikről a férfiak kilencven százaléka álmodik. Bár ez van. Én vagyok a maradék tíz, aki majdnem bárkit megkaphat, csak unja. Akit meg nem kap meg, azért él-hal. Érdekes hogy engem nem a dugás boldogít, hanem az, hogy tudom valakiről, hogy az enyém. Birtokolni akarom a nőket. És ez általában sikerül is. Ez volt pl. a NagyÉs fogadáskor is. NagyÉ egész éjjel egy másik fiúval táncolt, és azt hiszem csókolóztak is a táncparketten. Babus persze azt mondta, hogy ma más viszi haza a leányzót. Erre én felajánlottam, hogy fogadjunk abban, h. amikor vége a bulinak, és felkapcsolják a villanyt, én odamegyek hozzá, ő meg otthagyja a fiúját. A tét mindig az, hogyha ő nyer, akkor megkapja egy hétre az egyik autómat, ha veszít, szeretkeznie kell velem. Eddig három szeretkezéssel lóg. A buli végén odamentem NagyÉ-hez, és mondtam neki, hogy ma nálam alszik. Ő bólintott, és elköszönt a sráctól. Hazajött hozzám, de nekem nem volt kedvem, átöleltem, és reggelre halasztottuk a szexet. Szeretem, ha otthagynak másokat miattam. Pedig mások lehet dugnának is. Csak nem úgy mint én. Én ritkán dugok, de akkor rendesen. De sosem bízom el magam, sosem gondolom, hogy a lányok a szexért jönnek vissza hozzám. Csak visszajönnek, mert szeretik a pillanatokat, amit tőlem kapnak. Amikor úgy érzik, hogy körülöttük forog a világ.

 Visszatérve a ma estére. Már lent a Jazzben tudtam, hogy bármi is lesz, nem fogok ma Babussal dugni. Ezt úgy próbáltam megmagyarázni neki, hogy azt mondtam, hogy a tegnap sem dugtam NagyÉvel, és akkor vele sem fogok. Azért nem fogok, mert nem vagyok formában, és nem lenne a világ dugása. Aki meg fontos, mint Ő, azzal ha dugok, akkor az a világ dugása kell legyen. És ennek a fele igaz is. Nem vagyok formában, és kedvem sem volt igazán. Miután ezt megbeszéltük, ő kiment  Csaba után, aki kint depressziózott, amit mindig csinál, mert nagyon szerelmes Babusba, és nem tudja felfogni, hogy Babus az enyém. Nemcsak, úgy az enyém, mint a többiek, Ő fontos is kicsit. Szóval én elmentem a bárhoz, és megfűztem a csajt, hogy adjon vodkát, jeges teát, és jeget elvitelre. Ezt nem igazán szabad, de engem mindenki szeret, vagy tisztel, vagy irigyel, faszom se tudja, de adott. Holnap vissza kell vigyem a jeges-izét, de legalább hazahozhattam a piát. Amíg én a csajszival egyezkedtem  -aki különben nagyon kedves, de nem az a hazahozós tipus nekem-, addig Babus lerángatta, Csabát és ott gyíkoskodtak a pult mellett. Majdnem rosszul éreztem magam, mert láttam, hogy Babus milyen szexin néz rám, amíg a gyerek ölelgeti, és szerelmet vall neki. Aztán meglett a pia, és hazajöttünk.

Itthon átjött a tehen, és nyafizott, hogy ma nem nyomjam fel a zenét. Mindig elmondja, és mindig leszarom. De csak azóta hisztizik, mióta visszautasítottam. Ha tudná, hogy mindenki visszautasítok, nem utálna ennyire. Aztán átjött Zoli is, és ittunk, és dumáltunk, youtubos noszti zenéket hallgattunk és ittunk. Babus már eleget ivott, hogy az ágyamon ülve csókolózzon Csabával, és  Csaba ettől végge megnyugodott. Aztán dumáltunk, és zenét hallgattunk. Amíg Csaba csókolózott Babussal , én a hátát simogattam, egyre pervibben. Már majdnem a melltartóját is kikapcsoltam. Tetszett neki, mert nem szólt semmit. Sőt. Látszott, hogy tetszik neki. Tudom, hogy durva, és másokat idegesítene, hogy egy lány, aki tetszik a jóembernek, az mással csókolózik az ágyán, de én leszarom ezt is mint minden mást. Végül is ők ketten járnak. Vagyis a tag azt hiszi, a lány meg piásan csókolózik vele, józanon majdnem sose. De sms-ben egész jól megvannak. Mindegy, amikor Csaba meglátta, hogy a kezem a Babus blúza alatt van, megint megsértődött. Mondta, hogy ő megy el. Én meg mondtam, hogy ne csináljon segget a szájából, ha azt mondja, akkor menjen is. De ő ahelyett, hogy utálna, mindenáron barátkozni akar velem. Azt mondja szereti a világomat. Én is szeretem a világomat, de 10 évembe került felépíteni. Ő meg azt gondolja, ha velem lóghat, akkor ő is olyan lesz. Még a haját is vasalja, hogy olyan legyen, mint az enyém. A cigijét is megnyálazza, mint én. Faking durva, én csak nézem, és nő a májam. Mint mindig. Mindenki olyan akar lenni mint én. Én meg csak élvezem. De ő azért rendes és jólelkű gyerek, és szeretem is, nem tehetek róla, hogy ilyen fasz vagyok a fiúkkal szemben.

 Végül Babus kitalálta, hogy haza kell menjen, mert az anyja lebassza, úgyhogy összeszedte magát, én meg nem marasztaltam, mert nekem is illik aludni kicsit. Adtam neki egy csomag cigit a szekrényből, ő meg mind hálálkodott, amire mondtam, hogy mindig kell egy lány, akivel törődöm. De az a durva, hogy három ilyen van. És mindeniknek azt mondom, hogy pont vele törődöm. Ez igaz is,és az is hogy nem mondhatom, hogy hárman vannak. Mondjuk az is lehet hogy hamarosan négyen lesznek, ha minden jól megy.  Mégiscsak kell majd egy feleség is. Sok közül akarok majd választani.

Mindegy, a lényeg hogy hazaküldetem a két “kilencedikest”. Elvégre holnap egy új nap, új lányokkal, és új emberekkel, akik mind szerelmesek belém. Vagy lesznek. Egy valaki nem az, és ez nem is azért zavar, mert nem az, hanem azért, mert ő az egyetlen lány, aki miatt hagytam, volna az Életem, amiiért annyit dolgoztam.  De ő egy külön fejezet, mert ő teljesen más. Ő nem az a lány, akit csak úgy le tudok szarni. Pedig annyiszor próbáltam már. De lassan beletörődtem, hogy a gyíkokra bukik, én meg sehogy sem olyan vagyok. Olyan mint Timi volt, annyi különbséggel, hogy Timi tudta mi a jó. És szabadon engedte az akaratát. Bár elég gáz, hogy ma éjjel is írt egy csomó sms-t. Mármint Timi. A fene egye meg. Az új pasijánál van, aki jól néz ki, nálam gazdagabb, és ami a legfontosabb, hogy annyira rendes, hogy az már fáj. És annyi szeretet kap tőle Timi, amennyit sosem kapott tőlem, és ez olyan kurva fontos az érző embereknek. És mégis kimászik az ágyából, lemegy a földszintre és nekem ír sms-t. Én meg odaadtam a telómat Babusnak, hogy válaszoljon bármit, csak azt nem hogy szeretem. Babus meg azt írta neki, hogy rá gondolok, és ebből egy fél órás esemesezés lett. A fene egye meg. Vele csak addig szeretek játszani, amíg másba szerelmes. Mikor belém, akkor már nem király. Mert az fájhat neki, és ő benne van abban a  három lányban akiket nem akarok bántani. Az egyik ő, a másik Babus, a harmadik Emese. Őket szeretem valamilyen szinten. Bár sosem tudom, hogy melyiket jobban. Az utóbbi időben Emese vezetett, de lassan Babus átveszi a helyét. Timi meg mintha a harmadik lenne. Annyira nem érdekel, de mégis szeretem mikor ír, és szeretek találkozni vele. És amikor talizunk, mindig kívánom. Akkora egy gecó vagyok…

 

  Még itthon vagyok a szülővárosomban, holnap megyek vissza az Életbe. Bár pénteken megszöktem itthonról, és beosontam a Jazzbe, remélem mihamarabb azt is megírhatom:).

Take Care

 

 

Címkék: sex alkohol buli party férfiak szerelem nők night man stand one kapcsolatok swinger bohém ladies

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr11446705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása